piątek, 10 stycznia 2014

Najlepsze zdarza się bez zapowiedzi :)

Wspaniale jest mieć kogoś wyjątkowego, kto sprawia, że jesteśmy szczęśliwi. Kogoś dla kogo zawsze będziemy się starać, nawet gdy my sami nie widzimy sensu. Chłopaka, przyjaciółkę, mamę...
Lub, tak jak ja, siostrę (a nawet dwie!), kogoś kto nauczy nas, z każdego niepowodzenia wyciągnąć wnioski, uczyć się z nich.
Bólu nie da się uniknąć, ale można sprawić, by czynił nas mocniejszymi, wytrwalszymi. Pamiętać o dobrych chwilach, nawet tych, które wiążą się z osobami, które nas zraniły. Nauczyły mnie patrzeć w przyszłość, ryzykować, by nie stać w miejscu. Podnoszą mnie po porażkach, cieszą się z sukcesów, wspierają mnie, sprawiają, iż czuję, że wszystko dopiero przede mną. Nigdy nie wątpią.
Zaczęłam na nowo próbować, wysoko stawiać poprzeczkę. Bo wszystko jest łatwiejsze, gdy mamy, kogoś takiego, kogoś na kogo zawsze możemy liczyć, kto jest przebłyskiem słońca, nawet w najpochmurniejsze dni.

http://www.youtube.com/watch?v=i3SfFTMaLZ8

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz